Valborg

Gud förlåt att jag inte bloggar på typ flera dar.. Men kan berätta lite snabbt om dagarna.

I torsdsg va jag med Toby, Tilde och alex tilde sov också hos mej. Vi gjorde inget specilletr så har imnte mycket att skriva om det.

Fredagen spenderades först med Alicia och Sofia. Vi va en stund i forum sen hos mej och drog senare en snabbis till stan. Åkte därifrån till järla där vi mötte lite folk för att åka vidare till Boo badet. Där chillade vi med massa underbara människor och sendan sov jag hemma SJÄLV, buhhuhuuhuh :(

Och så igår.. haha. Då va det nog som alla vet valborg. Jag hade så otroligt kul. Mötte först en massor nere vid boo gård och vi skulle dra hem till en av mina kompisar med det sket sej.. Så ist drog vi till Boo badet. Det va så himmla kul! Orkar inte berätta så detaljerat med kvällen slutade tillslut hemma hos Carro där jag sov :)
Nu har vi vaknat, ätit och allt sånt. Kg kom också, så nu ska vi chilla lite och sen dra med han och träffa marius typ, pusssss

tagen nu i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0