Jag saknar min data..

Men imorgon får jag min laddare, happy day :') jag saknar min älskade data.. haha fan va jag är töntig. Alla fall så har jag pluggat klart engelskan, kan allt, dock kunde jag typ allt innan. Så jävla nicce.. vi har nämligen ny engelska lärare som typ tror vi kan ingenting. Har dock hemkunskapsprov imorgon, och har inte boken.. fuck. Jag kommer på riktigt få ig i hemkunskap :(

Imorgon är det alla fall helg, yäääääyyy :D Och jag fyller år på lördag, omfg!!!! Är bara så otroligt nyfiken av mej så jag snart spriker.. Karin, toby och kasper har köpt något till mej som typ alla snackar om och jag vet inte vad det är. buhuhhuuhuh. Jaja typ bara en dag kvar. Jaja nu ska jag gå, ha ett bra liv, puuuussss♥

Jag i måndags.. fan va cool jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0