Tildis

Saknar tildis lite just nu .. har sovit med henne varje kväll sen i torsdags ..

Ja tänkte som sagt berätta lite .. men tror ärligt ingen orkar läsa en lååång text om vad jag gjort så det blir väldigt kort. Va som sagt med Jonte axel och beata, det va trevligt. Och på kvällen åkte jag till fridays i stan för att äta födelsedags middag med några tjejkompisar för att fira Nora ! Det va riktigt mysigt. Kvällen spenderades med Filip, Tilde och Ponta som sov här.

Igår va inte riktigt en händelserik dag om man säger så .. Vi vaknade väldigt sent så gjorde ingenting typ. Jag och tilde va bara hemma hos henne där jag sen sov.
Lördags,


Och idag.. Ja har inte gjort så mycket alls. Vart med några kompisar och dessutom klippt mej! Liiite kort e det men det behövdes!! Och jag får skylla mej själv. Har inte velat klippt mej på huuur länge som helst för att mitt hår ska bli långt. Menmen. Så hon gav mej lite råd, jag ska klippa mej var 10 vecka nu och anvönda en speciell inpackning 1 gång i veckan :) Så det e niice. Bild får ni imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0