Stackars min tumme :(

Hann inte blogga igår tyvärr .. Men va med Tilde och Jocke. Hade skoooj typ eller ja jag orkar inte ..

Och idag va det romme med klassen, därav ingen blogging "/ Och har heller inga bilder ännu för ingen har lagt in. Men en underbart kul dag har det vart ! Skit skönt i backarna för verkligen inga va där. Plus att jag o Tildi hitta bästa skogsvägen! Dock ramlade jag och agnes i en hög i backen så jag bröt/stuka tummen .. Den är lindad nu men ska till doktorn imorn. Dessutom är bussresorna till och från romme så kul. Det e typ halva grejen. AJg och tilde körde ju på allsång på vägen hem :)

jarrååå

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA JÄVLA KLANT

2011-04-01 @ 10:29:15
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0