Sophia

Förlåt för inte den bästa uppdateringen .. Men jag har helt enkelt inte haft tid över. Men alla fall, igår va jag som sagt i stan och fikade. Riktigt myys va det ! Älskar att fika .. Jaja. Kvällen spenderades med Sophia, Klara och Alicia, trevligttrevligt. Vi sov sen hos sophia.

Och så idag. Åkte in till stan med Sophia dör vi kollade runt på kläder och jag fick med mej en underbar tröja hem. Funderar på att ha den imorn och då kommer det bild ! Annars .. ? Jo vi va i stan hela dagen och kollade runt. Sedan åt vi middag på Bambu city. Sjuuuuukt nice ställe ! Så ja det va kul. Och jag sover hos henne i natt igen.

Nu har vi nyss kollat klart på film och ska typ bara chilla så vi kan somna ngn gång. Måste ju upp imorn .. Men ni får ha det bra puuuusss så länge !

Sööööt chey va ? Haha tagen nyss .. bjuder på den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0