Sööndag

Gårdagen spendrades med Klara. Det va riktigt skönt att bara va med henne. Vi hade jätte mysigt och sånt. Gud va jag älskar henne ♥ Vid ung 7 kom Tildiiii hem till klara, åååh vad jag har saknat henne ! Hon har nämligen vart i Italien.

Alla fall så hade vi bara en chill kväll. Va hos Klara och Filip o Marius kom ditt. Vi kollade på film och typ snackade. Fast jag och Tilde garvade så jävla mycket .. vi höll typ på och dö. För marius sa typ n sak .. aa jag kan inte förklara. Men han blv jätte irritrad på oss :( Förlåt marriii ..

Men klara skulle typ ha tidig match nästa dsag så behövde dra vid 11 .. Då åkte jag o Tildi till mej och så sov hon här ! Nu ska jag dö lite och snare träffa Axel och Jonte. Puuuussss

Jag o Klara e fett coola osv ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0