Ojdåå

Har inte kunnat blogga idag. Blev ingen skola dessutom :( Skulle till tandläkaren för jag ahde så otroligt ont i tänderna (?) och tur som jag har har jag nu fått bihållsinflamation, jarrååååå. Man får tydligen ont i tänderna då.  Dte e fan synd om mej .. Men det e ju egentligen ingen fara. Smittar inte och jag e inte mer än typ förkyld. Har alla fall fått medicin och nässpray nu så det ska nog släppa :)

Kollade runt sen en stund i stan med mamma efter också. Köpte ett par svarta jeans och pilotglassögon. Underbart ! Sen så åkte jag för att träffa Jonte, Axel och Dante. Vi va en stund i stan men det va kallt .. Fast typ ändå inte .. Jag jonte och axel drog alla fall till Jonte och dante hem.

Det va myyyspyyyys. Orkar inte skriva mer men här e lite bilder från idag,

Söta jonte ..

Egooooo

Axel och jag .. Hahah söta :)

Jonte♥  Så jävla han ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0