Jonte och Axel

Japp dom har jag spenderat min kväll med. Hade riktigt kul även fast vi gjorde typ ingenting .. haha. Men vi va hemma hos Jonte och chillade typ. Tänkte se på film mn han hade för många för att vi skulle kunna välja .. Jobbigt.

Men så kan jag ju berätta lite om dagen. Jag va i skolan idag alla fall ! Men fick ju inte va med på idrotten :( Och vi dansa salsa .. Fast va med lite ändå. Det va skoj ! Efter skolan åkte jag till forum där jag träffa en massa folk. Ååååh vad jag har saknat alla. Men det mesta av dagen spenderades med William och Patrik. Det va myyys. Mötte sen upp mamma för att kolla efter skor men hitta inga .. Fick ist med mej ett zebrarandigt dator fodral med mej hem. Ja åkte med hem åt middag och träffa sen som sagt Jonte och Axel :)

Nu sitter jag hemma och myser med molly älskling .. Vene vad jag ska göra nu .. Kanske äta ngt, mumms, hahah. Puuuuusss

Bildbrist på riktigt .. bild tagen för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0