Favvojonte och vinnarenaxel

Jag känner att ingen lär förstå min rubrik ..

Jaja alla fall, tyvärr ingen tid till dator idag. Im sorry. Men va alla fall efter skolan ett tag med Malene och Sofia, gullungar. Och sedan träffade jag några en snabbis medan jag vänta på Jonte och Axel.

Men sen så kom dom och då åkte vi hem till Jonte. Vi skulle kolla på Titanic för dom är mongos och aldrig har sett den .... men så blev det inte vi stängd av den efter ett tag. Och ist så pratade vi och skrattade sjukt mycket. Mest åt mej själv dock ... Men det va sjukt kul. Och jonte lärde mej spla gitarr ! Jag e grym, eller inte. Jag suger :( Och jonte äger ..

Men nu e jag hemma och ska plugga lite. Puuuusss

Alicia och Jag igår, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0