Sleepyhead

Jag är skittrött men jag bara somnar inte -.-' Irriterande till 1000. Så jag tänkte sriva mej trött elr någor liknande.

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Helt underbart ! Det har förändrat mej så otrligt mycket. Och ja har lärt känna massa nya underbara människor. Helt klart ett år att minnas.
Bättre än förra året? – Mycket !
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Örebro, sofias fest, min fest.. och massa adras, 1 polisincidenter som hände, min piercing, alla härliga sommarkvällar, hästar på gotland, alla nya underbara vänner. Finns säkert massa mer.

Har du flyttat under år 2010 – Nej det har jag inte
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Haha, ja en massa !
Har du kysst en främling? – Yes..

 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Underbar
Har du varit kär? - Ja det har jag, 2 ggr
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Japp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Haha, ja
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Ja en massa.. haha nej verkligen inte


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Inte vän..
Har någon i din släkt avlidit? – Nopp
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Inte riktigt hårt
Varit i slagsmål? – Jo det skulle man kuna säga

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Man ska inte ångra saker, för man ville det just då.. men har jag säkert
I så fall vad? – ..
Har du skämt ut dig? – Haha, jaja..
Har du ljugit för en vän? – Ja men inget stort vad jag minns
Har du varit ute en hel natt? – Typ
Har du blivit tagen av polisen? – Japp, fast jag har aldrig gjort något
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jaa
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

 

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Myrsjö
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej
Hatar du någon på din skola? - Hatar och hatar.. hmm, ogillar
Har du gjort något framsteg? – Hehe, va nog bättre i 7an..
Haft alla rätt på ett prov? – Japp

 

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Om jag har. Jag har träffat så otroligt många na vänner sen augusti 2010. Och dom betyder så myckt för mej ! Nästan dom ända jag umgås med nu. Och dom har förändrat mej enormt !
Har du förlorat en vän? – Nej.. men är inte lika nära
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Nej..
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Inte med något grovt
Har du ljugit för en bästavän? – Tror jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0