Helg är helg

Japp, och då ska man ha så roligt som möjligt ! Därför hann jag inte blogga igår tyvärr.

I lördags morse va det fotbollsträning, lite halv jobbigt men jag och Sofia gick ditt. Och senare på dagen va jag i stan med alicia och sofia. Vi kollade prao till dom och fikade. Det va riktigt mysigt, och vi pratade en massor. Drog sen hem till hem för att fixa oss lite inför kvällen ..

Skulle först hem till en kompis men hennes papi kom typ hem så vi hamnade hos Oscar. Det va sjukt roligt där även om det inte var något speciellt. Jag och chrille gjorde pannkakstårta, den va mumms, vi dansade en mass aohc chillade. Ja det va kul alla fall. Vid kvart i tolv ung gick jag med Kaleb till bussen för han skulle hem och jag skulle mötta Kalle, Viggo och Ludde vid Donken. Därifrån gick vi hem till Kalle där Jakob också var och vi sov sedan där. Det va nice.

Och så idag, det har inte hänt särskillt mycket. Va hos kalle ganska länge sen åkte jag hem till Alicia. Vi har bara tagit det lungt, så jävla skönt ! ♥ Hehe, nu ska jag försöka sova så Godnatt !

Jag e fett med cool .. he he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0