Heeeeeerkis

Hellooooo bloggen. Ursäktar för den total kassa uppdateringen .. Men det har vart helg och jag har inte direkt haft något tid till bloggen .. elr datan överhuvudtaget. Igår hade ju som sagt william fest och det va så gal1 kul ! Tack william för en underbar kväll!
Ja det va verkligen sjukt kul. Han bodde långt åt helvete så hans mamma betalade taxi åt alla, det av ganska sjukt. Och derför va det ju inga töntar som förstörde heller. Sjukt kul va det alla fall. Sen efter sov alla fall Tilde, Kalle, Marcus och Jakob hos mej. Och imorn kommer det en massa bilder från kvällen också :) Men här har ni alla fall en bild på mej, andrea och alicia, på bordet va det va ?

Och så idag, va ganska slut efter igår så har inte gjort så mycket. Först chillat gaaalet men tilde hemma hos mej men tog sen bussen för att möta sofia. Träffade på en massa folk men drog efter ett tag hem till darinen. Det va nääääis. Vid 8 mötte jag Herka, Patrik, Ryan, Wille och Dt, det va sjukt dött i hela nacka så jag herka wille och dt drog hem till herka. Nu sitter jag i herkas rum med han och sover här ikväll, myyyyys♥

Neeeeeeeee :') kolla va söt och tjock herka va när han va liten .. och hans underbart söta hund, jag dör ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heejsan!! Är du och herka ihop eller?? "håller ni på" med varann lixom??

Kraam

2011-01-30 @ 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0