Häääääi

Idag har vert rätt chill mn ändå mysig. Va först i forum ett tag md massa nice folk. Köpte 4par trosor och 2 tröjor, kommer bild imorn. Alla fall vid 4 åkte jag Alicia och Sofia till stan där vi mötte upp klara och Karin för att gå och sola ! Det va behövande kan jag säga.. Och efter det hade vi ett långt besök på donken, mumms.. haha tjockiiiis jaoo.

På donken hade jag och Darin krig, som fortstte hela vägen tillbaka till slussen. Haha, dte va skooooooj. Fixade då lite saker och åkte sedan hem till Andrea med lite folk. Mysmys.

Gjorde inte mycket speciellt direkt men jag va överspidad så jag, klara och darin stod och dansa en massa. Resten av kvällen had vi bara kul typ, inte mycket att berätta om förutom i slutet. Då hade jag och darin nämligen fight, och det va brutalt kan jag säga. Jag bödde och hon slog huvudet i marken.. He he he. Väldigt tjejigt om man säger så, dessutom gick min underbara skjorta sönder :(

Jaja nu kom min underbara slav upp med mackor till mej, tack darinis. Nu ska vi se film så puss

Bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0