Träna

Bloggen har helt hamnat åt sidan idag ! Hade nämligen ingen vanlig skoldag idag så hade inte datorn .. Och efter skolan åkte jag typ direkt till björknäs där klara skulle slinga och klippa sej ! Dte blev sjukt fint men tog dock väldigt lång tid. 3 timmar satt vi där -.- Tur att Darinis också va med.

Och eftersom jag och sofia inte va hemma hos mej förens kl 7 hann jag liksom inte med bloggen. Vi åt middag, smälte maten lite och packad ihop våra saker för träning ! Sen så gick vi ner till CMC så sjukt duktiga. Började med ett pass i core, det va nice ! Skit skönt efter. Och sendan gymmade vi i ung 30min.

Nu har jag duschat, tvättat håret, rakat benen och allt sånt. Ska lägga mej och läsa lite läxa sen sova ! Puss

Visst blev min älskling sjukt snygg i håret ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0