Bästa dagen på året

Jag vene varför men jag liksom har en grej för alla hjärtans dag. Det e typ det bästa jag vet, underbaraste dagen på året ! Alla e så glada och då blir jag liksom glad. Elr egentligen e folk inte så glada .. men jag e glad !!! Och inbillar mej att alla andra e det, hehe. Men det e så man ska tänka :)

Alla fall dagen har spenderats med mina underbara tjejer ! Åkte in till stan efter skolan med Tilde, Agnes och Beata vi gick på resturang. Bambou city hette det. Sjukt underbart. Det av buffé av sushi, thaimat och mongolisk grill mummaaa ! Det va fan längesen jag åt så mycket .. Vi satt där i ung 2 timmar och åt.

Efter det tog jag bussen och mötte sofia vi fick skjuts till affären där vi handlade massa dekoration och åkte sen till henne för att baka cupcakes. Dom blev så sjukt snygga !! Goda dessutom ;) Kommer bild när darin skickar dom !

Vill också säga grattis till den här snyggingen som blev tsm med sin pojkvän idag !!! Så jääävla gulligt♥ Älskar dej Elsiiii !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0