You and I both know it can't work

He he he.. lika sämst idag. Men nu har jag faktiskt en bra förklaring, glömde datorn i en affär igår så hade ingen data i skolan idag. Illa. Och så kom jag nyss hem så har inte haft någon tillgång.

Åkte efter skolan till forum för att hämta min dator med Marri. Va där n stund sen med lite människor, trevigt. Sen pkte jag hem lämna mina grejer och gick till bagarn. Där mötte jag, tobbe, Oscar, sebbe, kg, carro och sofia. Vi grillade marshmallows, åt jordubbar och myyyyste. Fan av underbart!

Och nu kom jag om sagt nyss hem. Ska plugga lite och sen duscha, puss så länge♥


Kommentarer
Postat av: annonyym

push it!

2011-04-14 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0