Vååår

Hej på er!
Sitter just nu i min soffa och tänker på hur körd jag är.. Spanka prov imorn säger jag bara. Hello ig. Men nu ska vi inte deppa! Tänkte istället berätta lite om idag och igår för er,

Var med tilde, beata och cornelia vi började kvällen med att äta en supergod middag hemma hos mej som jag och tildi lagade. Vi bordde på riktigt typ skaffa en resturang.. Alla fall, sen åkte vi för att hämta lite saker och senare tillbvaka till mej. Då kom pontuz, filip och sebbe. Trevligt kväll! Sov sen hos mej med tjejorna.

Och så idag.. Fan vilket underbart väder! Åkter en snabbis till forum med tilde och cornelia där tilde skulle köpa ett par skor vi vi åt glass i solen♥ Åkte sen en snabbis till stan. Men behövde åka hem runt fem för att fira min bror som har fyllt år. Myspys. Senare vid 8 åkte jag till bagarn och träffade lite kompisar som va där. Men nu är jag hemma och ska snart plugga.........

Måste börja fota.. Bild på jonte och mej från förra helgen tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0