Tildodildo

Hemma från föräldra middagen nu med tilde och hon sover här ikväll! Det va riktigt kul, jag och tilde dansade ju då stamp on the ground för alla, så sjukt respkt. Och dessutom har jag fått två gerbiler!!!!!! Så jävla underbart, tack Alba!! Dt är noras lillesyster, haha. Det va hennes och jag har vart vakt åt dom förut och så. Men nu har hon tydligen blivit rädd för dom så dom fråga om jag ville ha sötnosarna! Underbart♥

Efetr skolan åkte jag och tilde till forum för att fika där fick vi med oss, Oscar, Tobbe, Leif, Lisa, Andrea, Kg, Oscar h, Leo, Filip, Marri och Pontuz. Myspys. Mn behövde va tillbaka i skolan 5 så det va ingen lååång fika om man säger så.

Men nu ska jag dra, puuuuss

Den här fina blusn jag låna av Caroline hade jag idag! Och till det svarta jeans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0