Stamp on the ground

Hejsan hörrni! Her mår ni idag? Själv mår jag bra,

Sitter just nu och kollar när min göllklass har idrott. Får kanske börja träna nästa vecka igen, lite glad sådär (y) Då blir fotboll, ridning och en jävla massa tid på gymmet som gäller om jag ska kuna visa mej i sommar.. Haha.

Ja men annars då.. Har vart en chilldag i skolan. Jag och tilde dansade stamp on the ground för hela klassen kanske 3 ggr, så otroligt söta. Kanske kommer video i framtiden.. Ja annars en massa lekande från Beatas sida är vad vi fått stå ut med. Med det är det jag älskar dej för gummsi♥

Efter skolan åker jag till stan för att möta Alicia vi ska kolla fter lut vår kläder och hon ska köpa ngn jacka. Vi hörs! Puss

Jag och tilde i 7an.. Jag älskar dej så äckligt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0