Snabbt hemma

Hello. Idag är det, som nog alla vet, fredag! Underbar dag. Hade vattengymnastik idag med klassen.. det va fan kul. JA och efetr det så drog jag till donken med tilde, nora och beata vi kollade sen runt lite i forum och hittade ett par sjuuuktnice jeans till beata. Men dom skulle sedan hem och jag träfafde lite andra människor. Fick en glass av mattias också, mumms♥

Nu är jag bara hemma snabbt för att ladda mobilen och lite annat sådant. Drar snart ut igen och träffar mina underbara vänner! Ha en bra fredag, puuussss

Nu tycker jag alla ägnar en tanke åt min älskade Tilde som måste va hemma ikväll och inte har några kakor :( Love u sötan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0