Never say never

Hejsanhejsan. HAr ingen aning om vart all tid tog vägen idag.. Menmen. Vanlig dag i skolan, gick någolunda snabbt allafall!

Åkte efter skolan till donken där jag möte william och David för vi skulle äta lite, haha. Gick sen med dom till forum för jag behövde träffa ponta och ge han en sak. Och va sen där en stund men några kompisar. Inte det bästa som finns mn va rätt kul.

Och kärlk till Kg som hade Bieber fever med mej♥ Vilket vi va ganska ensama om.. tyvärr. Jag diggar mina bieberfan kompisar klara och tilde!

Nu sitter jag bara inne på facebook och ajg o klara skickar snygga bilder till varan på justin..  Men nu ska jag duscha så vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0