Mitt allt

Som vanlig blir uppdateringen myyycket sämr på helger.. så ja. Här kommer bilder och lite om helgen.

I frdags va jag och tilde först i stan med några grabbar men mötte sen upp ponta och tog bussen hem till tilde där vi sov. Rätt chill men trevlig kväll.

Och så igår. Vi kom inte från tilde förns typ halv 4 så på dagn gjord vi int mycket. Kollat när våra kompsa splade match va i princip allt vi gjorde. Efter det drog jag tilde och sbb till donken där vi åt middag och hade kul som fan. Haha .. Kvällen spendreades vid sickla strand med massa människor. Blv i kastad i vattnet av mina underbara kompisar också. Höjdpunkten på dagen.. Blev helt blöt och dessutom paja min mobil så jag dör nog snart. Som tur va hade william typ nägra kläder med sej som jag lånade. Såg dock ut som skit.. Sov alla fall hemma med tilde, pontuz, david och filip. Myyyyys


kan stolt säga att ajg och tilde gjorde brasan!!

Och så idag. Har bara vart på bio med Tilde. Man måste ju älska söndagar -.- Vi såg alla fall den här Justin Biber filmen ni vet Never say Never? Och många har sagt att man tycker om honom bättre ftr att ha sett filmen och ja, dte gör man. Han framstår som värsta underbara människan i filmen. Så den va bra! Men nu ska jag plugga, puuuussss

Fuuuuukk va snygg jag är.. bjuder på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0