Jag gillar att slicka på Tilde

Hejsaaaan. Nu sitter jag i min säng med Tilde, hon sover här ikväll ifall någon inte fatta det. Så vi ska plugga lite nu och sedan ha våra vanliga natt rutiner.. Haha, underbart säger jag bara :')

Som jag sa förut åkte vi för att träffa Karin. Vi solade en snabbis i Björknäs men det är ganska sämst så super brun blev man inte men det funkar! Sedan mötte vi upp Toby och Oscar. Vi tog bussen till Boovallen där våra kompisar hade träning, myyys. Men nu måste vi plugga! Puuussen

Naaw tildi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga. lite random kanske men gillar du tjejer? du verkar lite bi. flåt och jag misstar mig... hehe

2011-04-28 @ 20:52:08
Postat av: Anonym

hahahahahahaha wtf

2011-05-01 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0