Gotland

Oooohh vad jag inte har gett någon tid alls till bloggen tyvärr :( Blir så på lov ni vet.. Men hela lovet har spenderats med min älskade tilde. Vi har vart med massa mys folk, chillat på boovallen och grillat vid bagarn. Men igår kom jag ner till gotland. Saknar min tildi. Saknar stockholm lite i huvudtaget.. Underbart ställe.

Har inte gjort särskillt mycket alls ännu. Igår kom jag rätt sent och idag har vi ridit :) Oj vad ovan jag va efter 7 veckor av absolut 0 träning.. pga körtelfebern. Så ja en 2 timmars tur på en urpigg höst kanske inte va det bästa, men kul va det!

Sen så har ju matilda kommit nu också! Fan va naaaaiiiis har saknat min massagetant♥

oooomfg

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jonna. jag måste fråga en sak och vill inte skriva mitt namn. det känns lite pinsamt. hehe. men hoppas det är OK endå. Dt jag undrar övr e ifall du och kasper Wehlström är på g? har hört det, fast det kanske bara är rykten? hihi... xoxo

2011-04-22 @ 19:00:10
Postat av: Anonym

hej jonna. jag måste fråga en sak och vill inte skriva mitt namn. det känns lite pinsamt. hehe. men hoppas det är OK endå. Dt jag undrar övr e ifall du och kasper Wehlström är på g? har hört det, fast det kanske bara är rykten? hihi... xoxo

2011-04-22 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0