Evlinge

Hello! Har inte kunat blogga idag för har nämligen pajat min dataladdare så har ingen data i skolan. Otroligt irriterande. Och har inte vart hemma en sekund typ.

Badade idag med skolan så vi slutade ett, niiice. Då käka jag och tilde thaimat och åkte för att köpa lite saker. Men hon skulle sen på match och jagf drog till forum och träffa massa mys folk. Guuud vad jag hade saknat dom. Vi va bara ute på balkongen och schteeekte. Lite senare drog vi till björknäs för några av mina kompisar skulle sola. Marius blev så sjuuuukt snygg när han blev brun :') Kom sen hem en snabbis med Karin och sebbe för dom skulle hälsa på Bakon och chesse. Kasta sen i mej mat och drog till stallet. Och nu är jag hemma.

Ska fixa mej lite nu och sen sova, är döööötrött. Så puss och godnatt♥
'
Bild Hanna tog i Gotland

Kommentarer
Postat av: hedda

jag skulle göra allt för att få dina läppar, dem är sjukt snygga. Ditt utseende för den delen också..! <3

2011-04-28 @ 19:18:38
URL: http://hlmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0