Cykla utan hjälm, ren lycka :')

Ja imorgon fyller min älskade lilla beata år! Men det är inte bara det som händer imorn.. dundudnudnnudnu imorgon är dte nämligen EXAKT en månad till min födelsedag!! Ja men nu ska jag inte vara självisk.. Som jag sa Beata fyller år, 15 år. Så nu får hon cykla utan hjäl, ha sex lagligt och dessutom köra moppe! Hon är typ mest glad över att inte behöva ha hjälm.. Hon kan va den ända som bryr sej om den lagen .. Så grattis i förskott till henne!

Annars.. Ja, har nyss duschat och såntdära. Snackat i telefon lite med filiii har jag också gjort annars inte så mycket. Ska snart träna lite so så ha det braaa, puss och godnatt

Här har vi beata! Dock aningen mindre än nu dåra, i love u honey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0