tråkigt men ändå

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER
KÄRLEK:
Är du kär just nu? - neeej inte direkt
Har du någon kille just nu? - nopp
Har du dumpat någon? - haha, aa
Har någon dumpat dig? - mm..
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - haha aa ;)
Vem kramade du senast? - William
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - haha nej? va fan..

SKOLA
Är du duktig i skolan? - som fan !
Har du bra betyg? - har inte fått våra betyg än
Har du fått göra om ett prov någongång? - tror inte det
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - yes såklart
Sköter du dig i skolan - tycker ja väl
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha jaaa
Haft mobilen på lektionstid? - ne aldrig :o haha jo klart
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - japp


FAMILJ
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - ja, fast dom e skilda
Trivs hemma? - ja ibland så
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - inte så seriöst
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - njaa
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - haha, jaa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - yes

 

VÄNNER
Du har vänner? - såklart
Du brukar vara med? - olika mest Alicia, lisa och sofia
Vem/vilka var du med sist? - Sofia, Lisa, William och Jonte
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - men ja?
Är det okej att ha kill-kompisar? - hahah, jaaa?
Har du pussat någon av dina kompisar? - massor
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej inte direkt
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - hmm, nä

 

FJORTIS
Du sminkar dig varje dag? - ja, om jag inte bara e hemma
Putar med läpparna på kort? - ibland..
Tar kort på dina bröst? - nej skulle ja inte påstå
Använder foundation på läpparna? - hahahha, nej. har gjort
Super dig packad varje helg? - JA FÖRFAN !!! nee :)
Du har kysst en tjej? - Ja det har jag
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - när jag pallar, men ingen jävla fjortisfrisyr
Ditt hår är knallblont? - haha, nej

KRIMINELLT
Är det okej att vara kriminell? - ja det är det väl? elr asså inget jag skulle vilja o kanske inte så smart
Vill du bli kriminell - neej
Vad är inte okej med att vara kriminell? - massor
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - hahahahaha självklart
Har du suttit i fängelse? - nej haha
Vill du hamna i fängelset? - varför skulle jag?
Har du gjort nåt kriminellt? - aa elr typ
Har du blivit tagen av polisen/vakter? - .....

 

DÅLIGA TIDER
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - neee,
När grät du senast? - haha kommer inte ihåg :D
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - tror jag inte, men har gråtit över en kille..
Du har slagit ner någon? - DARIN, dagligen
Du har blivit nedslagen? - hahah bara på skoj
Du har skadat någon med flit? - bror på hur man ser det
Har du någon gång viljat döda någon? - inte seriöst
Vem du bråka med senast - på riktigt några töntar på grönan, och annars typ lite halft med lisa
Har du blivit våldtagen ? - nääeej

Kommentarer
Postat av: N O R A

Jonna,

Jag såg din fina kommentar på min blogg och började gråta. Jag tror du är den ända av dom som jag har skrivit om som kommer kommentera det där inlägget. Jag vet inte varför det känns bara så.

Det finns bara så mycket jag skulle kunna göra för din skull. Jag skulle till och med börja röka för din skull. Jag skulle sjunga inför hela skolan för din skull. Jag skulle kunna ta ett ig i betyg för din skull. Jag skulle göra det mest oklaraste sakerna för din skull. Tack för att du är du. "When I see youre face, its nothing i will change. Cause youre amazing just the way you are"

Egentligen är inte jag heller så bra på långa texter och sms. Men jag vill att du ska veta hur jävla mycket du betyder för mig, även om du kanske inte förstår och även fast det kanske inte går. Har inget vettigt att säga, det är så mycket jag vill få ut till dig. Jag tror att du är den bästa vännen jag har haft. Och även fast du kanske inte känner det samma så är du min bästa vän. Jag vet sen tidigare att det inte är lätt att ha mig som bästa vän. Jag är inte den där "perfekta bästisen" som alla vill ha. Jag försöker vara den, men det går inte. Det är så svårt. Jag vill bara vara jag, den som passar bäst med dig på hela jordklotet. Jonna & Nora, Nora & Jonna. Det låter bra. Det passar ihop. Jag tror att du är lika rädd för dagen vi skils åt som jag är. Men lilla älskling, jag ska berätta för dig. Att den dagen existerar inte för oss. Det kommer vara vi två för alltid. Jag tror inte riktigt att jag har känt den här känslan för någon förut, att när du säger att du älskar mig så tror jag på det. Och jag älskar dig minst lika mycket, men det är svårt att bevisa. Och det bevisas för mig själv varje gång jag åker ifrån dig. För då tänker jag på dig någon gång varje dag. När jag lärde känna dig blev jag en annan person. Jag vågade göra saker. Jag är tacksam för allt du gjort mot mig, det betyder mer än världen. Det vi har Jonna, det är äkta.

Och innan du läser nästan kommentar så vill jag säga en sak.

Och nu menar jag det verkligen , över hela mitt hjärta.

Du är den ända jag vill kalla för bästa vän. Jag älskar dig.

Din Nora

2010-09-05 @ 17:02:01
URL: http://melinaoalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0