Hallååå !?

Jag mpste säga att ni S U G E R på att kommenter "/ Och det är ju inte bra.
Så kom igen nu ! Och min blogg börjar kännas lite tråååkig. Håller ni med?
Jaa antagligen gör ni det, så snälla söt läsare vad vill ni att jag ska blogga om ?
Kommenter så lovar jag att jag ska bli bättre :)
Ska försöka börja med mer bilder också, men jag glömmer fota :$

Jaja, ska snart ha matte och sen protjektid, det suger -.- Slutar 20 i 4 också.
Efter skolan drar ja hem för att hämta ridgrejer.
Sen åker jag en snabbis till forum med tiilde måste köpa lite saker.
Och vid halv 6 blire ridning.
Bloggar när jag kommer hem, puss

jag och alicia igår ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

JONNA!! vi måste träffas snart <33

Älskarej <33

2010-09-09 @ 18:37:51
Postat av: Karin

Du har en jätte fin blogg och du är väldigt duktig! Men dom flesta läsarna som läser bloggar gillar att läsa om nåt specellt,så du kan ju blogga om nåt specellt som är ditt intresse tex. eller nåt du gillar att göra? Och så är det bra om du alltid har med minst en bild till varje inlägg...det blir mkt roligare att läsa! :)



kram på dig! :D

2010-09-09 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0