Vendeliiiiiii

Hejhej, sa ju att jag skulle berättta om igår på tåget, men jag somnade... Så jag tänkte göra det nuuu.

På morgonen va jag tvungen attt packa och städa mitt rum så kom inte iväg förens vid 4. Rätt så grymt ändå ;) Alla fall, då åkte jag till forum där jag träffade Robert och kaleeeeeeeb. Dom e bäst i hela världen. Nej men dom är typ skönaste killarna i hela världen. Vi åkte sen till skuru för dom skulle hem till Kaleb. Men va sen tvungen att dra för att träffa Vendela.

Det va jäääävligt nice att träffa henne. Va fan 1000000 år sedan. Vi va alla fall ett tag med Lisa tim och Sofia som satt och fikade i fooorum. Suck.. Jag gillar inte forum, haha. Jo men det är lite uttråkat.. Men vi orkade inte va kvar där så åkte för att träffa Rpbert och Kaleb igen.

Gjorde inte så mycket, chillade bara typ. Men vendela tog bussen hem runt 6 och då gick vi hem till Kaleb. Palladen inte va ute för det va så kaaaallt. Så vi spelade fifa, haha, och snackade. Men vid 8 drog Robert till slussen och jag o kaleb gick för att träffa Ossi och Jonte.

Sen kom även lite fler och vi frog till järla och spelade fotboll, ja så det av rätt så chill dag. Men det va nice. På kvällen sen sov Ossi hos mej. Och jag drog till tåget 8 imorse -.- Fast han sov kvar där, haha..

Kaleeeeeb, Vendela och Robert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0