Trååååk

har du pussat nummer 2
Adam Karlsson - Ja det tror jag
vad har du för relation med nummer 11 ?
Alexander - Gammal kompis. Föredetta väldigt bra kompis.
när ska du träffa nummer 92 ?
Eric Camara - Haha ja ingen aning faktiskt.
är nummer 18 söt ?
Amanda - jadå världens sötaste
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Alicia - Ojojoj, det kommer jag verkligen inte ihåg.
gillar du nummer 14 ?
Alicias mamma - Jaaa hon är nice ;)
har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Adam R - Jaa typ varje vardag
när ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Anna Westerlund - Torsdag :)
är du nära vän med nummer 23 ?
Anna - Nära är jag inte men vän :)
har du gått på bio med nummer 56?
Daniel Öfors - nej det har jag inte
skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
Beeeeeeecka - jaaaaaa! :DDD
vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Agnees - Jävligt random saker..
vad har du och nummer 80 för relation ?
Emil - Hmmm ? Kompisar :)
vad är det bästa med nummer 95 ?
Evelina - Hon är allmänt bäst
brukar du och nummer 116 träffas ofta ?
Guuus - Njaa "/ Oftare förut
är nummer 122 din bästis ?
Hanna Benson - nej..men va rätt bra kompisar förut..
har du kramat nummer 137 ?
Jens O - haha jaa det har jag ;)
skulle du kunna prata en stund med numer 7 ?
Ahl (Filip Ahl) - ja visst
är du god vän med nummer 22 ?
Andrea Norrman - Näej det skulle jag ju dock inte påstå
varför har du nummer 12s nummer ?
Ali- Ett ex
vill du slå ner nummer 15 ?
Alva Wretholm - Nej varför skulle jag
vill du komma hem till nummer 65 ?
Dennis - Ja det vore väl kul
har nummer 19 en blogg ?
Amiiiie - Tror inte det
vem är nummer 1 & 6 ?
Lollo och Agnes K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0