Stanna !

Noooo ! Ni hålle på att försvinna. Stanna kvar söta läsare :$ Haha, vet att uppdateringen inte vart på top men ändå ! Idag praoade jag som vanligt. Men idag va roligast hitills. Nicenicenice. Men det va lite synd att jag behövde gå upp typ mycket tidigare för att vara hos min sjukgymnast halv 10 på morgonen -.- Menmen det få man leva med.

Lisa, Ryan, Butcher, Wille och Jonte kom och hälsade på mej, myys. Dom stannade tills jag slutade sen va jag en stund med dom. Men skulle ju vid 5 till stallet. Red Danilo idag. Haha, stackars lilla häst. Aja, det gick bra alla fall och till slut gick han ganska fint ändå (y) Ja jag har ju inte mycket mer att berättta egentligen. Tänkte ringa ossi nu alla fall så puss på er♥

Gammal bild på mej och bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0