Seriös blogg torka

Jag har absolut inget att blogga om. Eller jo vad jag gör på dagarna typ.. men hinnr inte lägga ner så mycket tid och då blir dte int kul att läsa :( Tyvärr. Det blir typ, hej idag gjorde jag det här hejdå. Alltså inget kul.. Men berättar lite snabbt.

Efter skolan åkte jag till min sjukgymnast jag börjat hos. Det vrkar bra. Och ska ditt på måndag igen. Hoppas allt md mitt huvud fixar sej ! Efter möte jag upp kaleb och Leoooo. Vi åkte sen hem till mej där Alicia va. Kollade på film och chillade gaaaalet, haha. Älskar domdära människorna.

Nu har jag bara pluggat, vart inne på facebook, skypat med Leo lite vi snacka om matte ;) Hahaha, ne inte bara. Sen har jag också haft mitt vanliga snacka med Alicia i telefon :D Nu måste jag tyvärr gå så puuuusss♥

Här har ni lite gulliga saker från mina vääänner :)

Underbarabästavän



Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg du har! :)

2010-11-17 @ 00:12:32
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0