Sääääääämst

Hej, jag vet att ja har vart kass på att blogga ! Men har inte hunnit.. Men tänkte blogag lite nu alla fall.

Igår va vi på ett badhus typ hela dagen. Det va jävligt najjs. Fannys kompis Alice följde med också. Ja vad ska jag ski´va, alla vet ju vad man gör på badhus. Haha. På kvällen chillade vi tyo bara och kollade på film.

Och så idag, vi har gjort absolut ingenting. Men jag mår inge bra alls. Har ont i halsen, är förkyld och har feber. Vilket är jävligt jobbigt. Hoppas verkligen jag hinner bli frisk till helgen annars dör jag. Måste hinna göra något när jag kommer hem.

Men nu ska vi ta och hitta på något om jag orkar. Pusssss♥

Jag saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0