oj vad jag ska råsatsa

Hejhej, är hemma från skolan idag förkyld och lite andra anledningar. Har alla fall pluggat ihjäl mej sdan kl halv 10 -.- Det va ju lagom kul. Men jag va illa tvungen kan man säga och dt är mitt eget fel. Har vart sämst md läxorna hela 8an så hade 3 som skulle vart inlämnade för ett tag sen och har inte orkat så dte får jag skyll mej själv för. Men jag kommer få kassa betyg i år känner jag "/ så efterjul ska jag råsatsa. Haha. Lycka mej till :) Jag va fan mer satsig i 7an än nu.. Smart cheeeeey !

Aja, ingen bryr sj nog egentlign om vad jag skrev men tänkte visa att jag lever och det är är det ända jag har gjort idag.. Har fotbollsträning senare idag, lär inte hända mer än det.. Så puss på er

Gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0