Oc

Hann inte blogga igår kväll så jag beröttar om dagen lite snabbt nu. Åkte till ektorp och möte Leo som sagt, vi gick hm till honom och kollade på Oc i typ 4 timmar och gjorde pizza :D Haha, det va najjjjs.

Lit senare kom Alicia, Ossi, Robiin, Herka och Sofia också dit. Vi kollad på Sherlock Holmes och chillade till halv 11. Då drog vi till ektorp och träffa lite folk. Sen sov ossi här.

Nu ska jag snart gå till bussen för att åka och träffa Leooooo. Pussss♥































































Kommentarer
Postat av: Emelie

Antar att Leo är din kille? :P

Sherlock Holmes är en bra film ;)

2010-11-07 @ 16:37:47
URL: http://fighhhter.blogg.se/
Postat av: Agnes

jag döööör! fyfaan va söta!

2010-11-08 @ 20:01:25
Postat av: Alicia

jonna du och ossi är verkligen söta tsm, ni får inte göra slut, då blir jag aaaaaaaaaaaaarg <3

2010-11-08 @ 21:16:37
URL: http://aliciasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0