Leo och David

Hejhej, blev inte riktigt som jag sa va inte med Alicia. Hon va sjuk :( Så nu sitter jag ist hemma hos Leo med David och Leo såklart. Tänkte snabbt berätta lite om dagen. Praoen va mycket roligare idag ! Fick göra roliga saker idag ist för att bara värma mat och plocka disk -.- Har lärt mej göra chailatte. Jag är fan grym..
Alla fall Sofia kom och fikade hos mej vid 3 gullig som hon är. Sen kom även David, Emanuel och William. När jag slutade så åkte jag till forumk m Sofia där vi möte Maaaatilda. Köpte min jacka idag också ! Kommer bild ikväll. Gick sedan på bussen hem till leo, coh på bussen satt david så han följde med.
Nu har vi bara chillat galet hemma hos Leoooo. Mysmyssssss♥
Häär har vi då David min bingiiiiii ! Och hans gal1 snygga storebror... Dom är också väldigt lika ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

bingi?

2010-11-23 @ 20:44:48
URL: http://lisaoffashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0