Kaaaaasst

Oj vad kass uppdatering dte har vart idag men.. ja jag har inget att skylla på. Ganska så najs skoldag idag och det känndes som om den gick huuuur snabbt som helst dte gillar vi (y)

Efter skolan åkt jag till Ossis skola för att träffa han och några av hans kompisar. Ja dom va väl trevliga :) Vi gick och fikad på något random café kommer inte ihåg vad det hette menmen. Han tyvärr inte stanna så läng eftersom jag hade utvecklingssamtal. Det gick bra han sa i alla fall inget negativt och jag va över målen i kärnämnena, jää. Haha hade dock 37% frånvaro i spanksa... Men fan vad jag hatar det. Det är så hiiiimla tråkigt.

Vid halv 7 träffade jag Leo i ektorp och vi gcik till hassen för att äta pizza. Senare kom också lisa och vi gick hem till Kaleeeeb :D Tog 9 bussen hem med lisa sen.

Nu ska ja fixa mej och försöka sova ! Kanske kolla lite GG, puss♥

En bild från idag som Love tog :) Himmla söt..

Kommentarer
Postat av: Hanna- hannaface ;)

är det ossian? ;)<33

2010-11-10 @ 22:55:44
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0