Hej förlåt att jag inte uppdaterat på typ ...

dsc00863 (MMS)

Hej förlåt att jag inte uppdaterat på typ ett dygn.. Men igår efter praoen va jag med lite kompisar och sen träffade jag ossi. Vi kollade på bio, ni vet harry potter filmen ? Gillar egentligen inte harry potter så grymt mycket men den va bra faktiskt. Men lite synd att man inte får se slutet.. Alla fall när vi gick från bion fick jag värsta migrän anfallet typ så jag höll på att dö elr asså det kändes som det. På bussen blev allt värre och jag höll typ på att svimma när jag gick av. Så mami kom och hämtade mej. Det är därför jag inte bloggat. Låg död i sängen resten av kvällen. Usch.. Nu sitter jag på bussen på väg till min sjukgymnast. Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna- hannaface ;)

och troligvis gick du inte till skolan idag eller? ;)<3

2010-11-25 @ 10:29:52
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0