Förlåtfölåt

Hejhej, har vartit kass på att uppdatra er.. Men tänkte nu berätta lit om fredag och lördaag :)

I frdags va jag först i stan m Alicia, Leo och Sofia. Vi åkt sen hem till mej där vi bara chillade. Vid halv 9 åkte jag alicia och sofia hem  till jonte där han, edvon och david var. Åååh vad jag har saknat dom ! Har inte träffat dom på huuur länge som helst.. Aja snare träffad jag coh sofia daniel och andre. Alicia va med en stund men drog sen hem. Gjord inte så himla myckt och ahd einte heller särskillt kul.. Eller jo lite men.

Snare kom som sagt polisen -.- Lyckat verkligen.. Dom blev tagna för klotter och för att dom va typ råpackad. Det va anningen pinsamt att vara med dom.. Och sen va vi tvungna att stanna ute och prata md polisn också. Fyfan. Nä det lär inte hända igen :)
Och så igår ! Måste bara berätta om hur kunglig jag var ! Typ vid 8 när jag coh alicia skulle gå och möta lite folk vid bussen så berätta dom att Lazar och hans 17 kompisar hade tagit samma buss som dom och tänkte krasha festen. Men sen lyckads dom gå ifrån dom. Så vi skulle gå hem till sofia. Och när vi va på väg så såg vi dom komma från en annan väg. Och jag fick seriös damp. Dom va i och för sej sjukt läskiga. Men jag vet int vad som hände jag ställde mej helt själv och typ skrk åt dom och massa skit, haha. Dt slutade med att jag lyckad få bort dom. Haha, fan va grym man är. Dom va typ 17 år och 3 huvud längre än mej. Slutade med att dom gick hem, lazar pussade mina skor och sa förlåt. Har ingen anning om hur jag lyckades...

Fyfan va lyckat det va på kvällen ! Bästa på länge. Jag lisa och sofia hade fest hemma och sofia. Det va galet kul ! Och skit bra drag. Inget gick sönder och det va inte för myckt röj så det är ju bra. Eller alla fall i början.

Senare kom det hur mycket oinbjudna som helst så vi va tvungna att skicka ut folk.. Slutade med att sofias föräldrar märkte allt och kom upp till huset "/ Så alla fick dra 12.. Det va lite synd mn fram tills dess va det skitkul ! Och två av mina kompisar had druckit anningen för myckt om man sägers så. Så sofias föräldrar fick hjälpa oss med dom och ambulansen kom och skit.. Men dom mådde tillräkligt bra för att bara kuna bli hämtad av sina föräldrar.

Åkte sen hem och sov hos mej med Nora och Beata. Men usch lyckad kväll ! Underbart kul vare alla fall :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så festen va inte skit kul ? (:

2010-11-15 @ 12:37:37
Postat av: Anonym

KOM TILL SKOLAN ! !

2010-11-15 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0