Fekke

Hej på er. Ligger i min säng just nu och funderar på att gå o fixa frukost. Men först tänkt jag berätta om igår.

Tog bussen in till slussen med Johanna och Lisa. Men va tvugna att vänta på Alicia och Sofia där som va jäävligt sega -.- Så vi möte upp Lova, Malene, Amie och Anna. När alicia och sofia sen kom tog vi alla bussen till söder där han Rasmus bodde.Va rätt så segt i början. Elr aa assegt.. Så Lova, Malene, Alicia och Sofia drog. Men det blev roligare sen på kvällen. Faktiskt skit kul. Haha. Sen vid 12 drog jag Johanna och Lisa. Vi träffade ossi en stud och åt mat på donken. Haha.

Sen så sov som sagt johanna här ! Nej nu ska jag äta. Bilder kmmmer när Johanna lägger in dom :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0