Fanfanfan

Statistiken sjunker.. Vafan ? Kan bero på mej också. Har inget att blogg om längre. Snääääla kommentera lite tips. vad vill ni veta? Faaaast ni suger på att kommentera så det lär inte hända.. Haha älskar er ändå !

Aja hej på er alla fall. Sitter just nu hemma hos Leo med honom, haha, längesedan tycker jag ;) Vi gör inte så mycket han spelar cod och jag geekar spal på hans ipad. Ska snart gå och störa honom. Fan va jag är rolig ! Neej men vi har nyss ätit och typ lite sånt. Alicia var här förut också men hon drog hem för att senare åka på träning.

Det har väl inte hänt så jätte mycket idag. Eller jo jag köpte en sjukt cool pärm idag i forum, haha. Elr nä inte så cool kanske. Leo och Alicia diggar den.. Den hör till min satsar plan :D Kanske om jag orkar visar bild på den, ska fixa till den lite också. Den är så ful nu. Men puss på er♥

Bild på Lisa, mej och Johanna när vi va på fest i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0