Dooonken

Hejhj, glömmde helt bort bloggen för en sund. Innan jag sommnar så ska jag berätta om min dag. Fan förresten det är skola imorn -.-

Menmen, jag och ossi va sjuuukt sega imorse så kom inte iväg förens 4.. Och missade då bussen, haha, så fick vänta till tjugo över då nästa buss kom. Vi åkte alla fall till järla där, Lisa, Tim, Patrik, Leo, Kaleb, Robin och Herka va. Men stannade inte så länge. Dom flesta drog hem tror jag men jag Leo och Kaleb åkte till donken.

Leo sueti bjöd mej och kaleb på mat. Haha, vi satt och åt och snacka ganska länge innan vi åkte hem. Satt med leo en stund i ektorp sen för han vänta på min buss med mej :D Göllig grabb.


3 bilder från i Lördags hemma hos leo :) Erkänn att den sista är ga1 söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0