Biooo

Ligger i min säng och gör ingenting typ smsar med Leo och Ossi. Så då tänkte jag att ja lika gärna kunnde lägga lite tid på bloggen :D Guud vad jag har bloggat dåligt i skövde men det ska nog bli lite bättre nu.

Åkte som sagt hem ifrån skövde idag :( Men fanny ska komma till stockholm snart så då får jag träffa henne. Men tåget va alla fall framme i stockholm kl 7. Hannas bror hämtad upp oss och lämnade mej hemma. Träffade sedan alicia vid 8 och vi åkte till ektorp. Där träffade vi Herka, Leo, Sofia, Lisa, och ossi. Tog typ direkt bussen in till stan där vi också mötte Dätte och Tiiiim. Sen gick alla vi på bio. Vi såg Paranormal activity 2.

Den va inte alls läskig. Eller alla jag va med var rädda utom Leo. Och jag fattar verkligen inte det.. Jag är liksom en sån som blir rädd för Scary movie hahahahahha. Och typ bajsar på mej när jag ser skräckfilm i vanliga fall. Men den va verkligen inte läskig typ lite andar man ba aha ? Fast kan bero på att jag inte tror ett skit på andar..

Aja efter bion va jag ett tag med dom. Drog sedan hem och nu ligger jag i min säng. Skulle sovit m Alicia egentligen men hon fick inte... Fan va trist.. Puss på er snart kommer några bilder från skövde ! ♥

Cupcakesen (stavning) vi bakade hos fanny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0