Tråååkigt

Sofia drog nyss-.-

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? - Hemma vadåda?<33 (David)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? -Lektion:P<33 (oscar)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? - Aa okej :D (Sofia)

4. Vilket sms blev du mest berörd av? DANIEL CARLSSON STÖTER PÅ MEJ ! <3 :O (Matilda )

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?- Johanna ^^ <3333 (Johanna)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? - Hihi<3 Älskar dej mest mest mest. Du måste komma till skolan i morgon. God natt <33 (Nora) 

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom- Någon snäll ängel som vill köpa en ny silvrig döskallering till mej? Någon tog min :( :'(<33 (Nora)

8. Vad vill du höra mest av allt? - Om jag hamnar i utkanten av fiskis nu är det ditt fel! :O<3 (Matilda)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? - Jihoo<3 :D (Sofia)

10. Din romantiska replik? - Jonna din mupp haha mr x :D <3 (Matii)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?- Okej najs älskling<3<3 (Sebastian)

Kommentarer
Postat av: Hilda

underbart söt blogg, du får gjärna tipsa om min blogg och besök den gjärna så blir jag ännu gladare :D jag kan själv besöka din flera dagar i veckan :D<3



kram

2010-05-26 @ 20:54:49
URL: http://pontiuslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0