Tråååk

Har du för frisyr? Just nu? Lockigt hår, ganska kort, uppsatt lugg

Har du husdjur? Fiskar (:

Har du pallat äpplen? Aa??

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Tyvärr...

Har du ätit senast? Middag

När vaknade du i morse? Alldels för tidigt

När skrattade du senast? Idag

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Ingen aning..

När fick du ditt senaste sms? Typ 1 sek sen

När är du född? 1996

Vem pratade du med i telefon senast? Darinen, (Sofia dåra)

Vem gjorde dig arg senast? Carro...

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Sean Kingston & Justin Bieber “Eenie Meenie”

Vem bor du tillsammans med? Min familj..?

Vem spelade du tv-spel med senast? David skulle jag tro:S

Vad väljer du, glass eller godis? Det bror på =)

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll, ofc!

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Hmm? Vene faktiskt, födelsedag tror jag

Vad väljer du, katt eller hund? ..

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Hallon!! =)

Vad väljer du, sola eller bada? BADA, helt klart! Dt bästa jag vet och man blir ju brun när man badar också;)

Kan du köra bil? Ja det skulle jag väl påstå, hahah ne men, har faktiskt.

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja vems annars?

Kan du säga hur många du har på msn? 193 st

Kan du säga vad klockan är? Jaa :D Hehe


Kommentarer
Postat av: bea <3

älskar din blogg:)

jah kommer ihåg när du och david spelade TVSPEL och vi messade samtiidigt:)<333



Puss på dig Jonnaaaa<3333

2010-05-01 @ 22:46:34
URL: http://bebbefun.blogg.se/
Postat av: Alicia

Meeeeeeen, sakanar dig!

London ar helt underbart, jag har shoppat ganska mycket , har med mig en present till dig och darinen,inte sa stor men iallafall :)

Vi ses pa tisdag, puuuuuuuuuussss

2010-05-02 @ 10:53:25
URL: http://alicialindeborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0