Träning tiiiiiiidigt idag

Hejhej, på tisdagar börjar ju min träning vid 4 så jag hinner inte va med nån innan:/ Trist.. Menmen det är ju kul på träningen så. Träningen slutade för 1,5 timme sn men kom inte hem förns vid 6 för jag, sofia och lisa satt där och pratade en stund. Nu har jag typ duschat en lååååång slön dusch och ska snart sätta igång med läxorna.. Suck och så måste jag ringa mami om kakan också. För imorn är det nämligen bara 4 st på min spanska så vi fick i läxa att baka nåt, så det blir film, på spanska dock, och fika hela lektionen! Det e naaajjjs. Men sen har jag inte gjort så mycket mer idag, elr jag har inte gjort nåt mer idag. Men vi hörs ikväll igen, jag lovar! Fast först läxor och så tänkte jag kolla in HM´s nya kollektion, MUMMS! Har tyvär ingen bild på outfit idag, men ska bli bättre!


Puss jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0