SVAREN!

Fanny: Vad heter david i efternamn? (:
Sv: Karplin:)

Alice: Har du varit riktigt full någon gång? 
Vem av dina vänner har du känt längst? 
Ha de gött. :) <3
Sv: Jo det kan man väll säga:S
Hanna N, helt klart!

Anonym: Vem gillar du mest av Lisa och Alicia? =)
Sv: Hahah, det kan jag helt ärligt inte svara på. Dom två är några av mina absolut bästa kompisar;) Så det kan jag inte säga. Men juste nu e det lite :S mellan mej och lisa men det håller vi på att fixa!

Anonym: Visst är Karin bergman fett cool <3333333
Sv: Haha, aa riktigt!<3

Anonym: hur kan du vara så jääävla underbar? jag älskar dig gumman!
Sv: Tack, det vt jag inte:P Älskar antagligen dej också:S<3

Sara: Hur kan du va så söt?
Hur mycket väger du?
Hur håller du din kropp snygg?
vad använder du för smink?

Sv: Ja det vet jag inte:P
Usch, det vet jag inte själv och vill helst inte veta...
Min kropp e inte snygg så det har jag inget svar på. Du måste va blind...
Ähh, det är olika:D

Anonym: köpt linnet?
saknad vän?
syskon?
snyggaste killen i skolan?

Sv: Om du menar linnet jag har på bilden frågestund så, Kan dee.
Marion och lisa
Brorsoooor:)
Hahah, det vet jag inte:p

Jacky: Hur många syskon har du ? <33
Puss <3

Sv: 4 brorsor....

Kanthita: vem är du kåt på ? ;D <3
Sv: Haha, ja du kanthita;) N men ingen just nu..:(<3

E: Vad anväder du för smink ? :)
Sv: Eftersom jag får frågan igen kan jag lika gärna svara.
Just nu bara Mascara och lite rouge, på sommarn oftast bara mascara elr inget. Men när jag tyckr min hud ser ut som skit oftast på vintern då så brukar jag ha lite puder också.

Bea: är jag snäll, söt, dum. eller ngt annat?<33
Sv: Blir lite svårt att svara på eftersom jag inte känner dej:S

Max: vilken hemmestakille är snyggast?? ;)
Sv: Du såklart gullis;D<3

Lovisa: DU är feta snygg, hur gör du? Pöösss
Sv: Jo man har sina skills ;D

Anonym: Vad gör du om dan?
Sv: Haha, kul fråga? Men ja olika. Det får du väl läsa:D

Oscar: Vem gillar du? :D
Sv: Jag gillar nästan alla, hahah, alla fall enligt S och A. Ne men just nu gillar jag inte nån speciell.

Hanna: hum... vad gör du just nu? x)
Sv: svarar på din cooola fråga:P<3

Agneeeeeeees: Använder för smiiiiiink?????<3
Sv: Ja dte vet ni ju redan :D <3

Söta jag: är du oskuld?
Sv: Japp och det kommer jag va i minst 57dar till. Jag, lisa och alicia har nämligen en regel....

Så det va allt, inte så jätte mycker men är nöjd:D Men nu ska jag fixa saker och sen sooooova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0