SORRY

Shena alla mannar! Statistiken har sjunkigt som faaan, så känner att jag blir tvungen att blogga. Men det har ju vart lov så vafan. Men jag har i alla fall bloggat lite. Tänkte att jag bara lite kort skulle berätta om dom senaste dagarna.
I onsdags va jag och matilda i ingarö med pompen och max:D Vi kollade på när några kompisar hade cup, det av faktiskt skoj. På kvällen Sov jag, matiii, sofia och alicia hos mej.
I torsdags va vi först en snabbis i forum alicic träffafde lollo och S, M o jag gick runt och va cooola. M köpte en snyggig kjol också. Vid 6 hade M träning som jag och S kollade på när den va slut åkte vi till gustavsberg träffade kanthita och issa vi skulle gått till ettan som va stängd, fail.. Och så träffade vi lollo och alicia i typ 30min. Men istället åkte jag, M, S, I och K till lukas för att va med, lukar, maxiii och pompen. På kvällen slagga jag och S hos matiiii. Det va skit kul :) Fast det blev inte så m,ycklet sömn... Först va vi skitflummiga och sen satt jag o pratade i telefon med maxii i typ 1 timma och matilda med lukas, spofia halv sov lite och cooolade sej. Så jag och M somnade vid 5?
och så fredag, Vaknade imorse vid 8 av väääärldens magvääärk, usch säger jag bara. Men lyckades somna om som tur va och vi vaknade igen vid kvart över 12 typ. Låg kvar i sägen rätt länge, men gick sen och åt väääärsta bigmama frukosten. M va typ hemma idag en jag och S skulle möta alicia i forum för vi skulle till stan, meeen vi orkade absolut inte. Plus att vi va sega imorse så kom inte ditt förns kvart i 4 typ :P Så vi drog nästan direkt hem till sofia och la och som små sega säckar i hennes soffa. Men vid 6 va jag och S tvungna att pallra oss till bussen mot sickla där vi mötte upp min bror, pappa och några fler för bowling, va roligare än väntat. Men orkade inte följa med dom till resturang så jag och S pallra oss till donken vid forum istället och åt midda :) Vi satt där rätt länge och pratade. Kom hem till mej för en timma sn typ och sitter nu i sängen.
Finns inte mycket mer att säga. Bilder från lovet kommer senare när jag orkar ladda över dom ;)
Imorn ska ja först till stallet med anna, sen på kvällen sova hos david med sofiaaaaa.
Gammal bild på mej och S.


Kommentarer
Postat av: B e a t a

Jonna, hänger ni på värmdö?? ;D haha. Men du, är det Luckas Hägglund du skriver om? :O :O :O <333

2010-03-06 @ 10:55:23
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0