Söndakväll

Shaaaba, orkar inte ladda upp alla biler på bloggen men dom finns på facebooook för dom som vill se... Har inte gjort så mycket idag, utom att färga sofias hår. Ja det blev ju smått misslyckat.. Inte det att det inte blev fint för det blev det. Bara lite rödare än väntat men hon e så söt i allt. Usch imorn börjar skolan också.... Jaja börjar 20 i 10 på måndagar vilket är skönt. Efter skolan ska jag åka till forum och träffa matiiii, vet inte om någon mer henkar henne. Men det e ju alltid trevligt. Justja funderar på att färga håret? Ja vet jga har sagt det en miljon ggr men nu så menar jag det faktiskt men vet bara inte hur. Jaja jag får se. Lite fördelar finns det ju med att börja i skolan, får träffa min klass :D
NU ska jag inte tråka ut er mer med ointressant fakta, men här kommer lite bilder från dagen:D

Dagens outfit, väääldigt vanlig och lite "tråkig"

Soooofia i sitt nya håår

Lite brun blev ja allafall ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAN VAD FINT DET BLEV :O

2010-03-08 @ 12:15:03
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0