Sofia och alicia

Hejsan hann tyvärr inte blogga igår :S Menmen, matii vckte mej vid 11 nån gång och vi gick o åt frukost sen låg vi och kolla på lite bert, haha. Men vid 2 drog vi till hemmesta hallen för hon hade match och jag kollade på. Sen efter den drog vi te forum och jhon köpte en jacka och lite sånt o jag köpte ju glajor. När jag kom hem fick jag massa kläder av min brors tjej, jätte fina saker! Alicia och sofia kom sen hem till mehj och vi låg o dampa i min säng. Men fick sen för tråkigt så vi gick ut o träffa, jonis, joel, jens, edde och 2 som jag inte vet va dom heter riktigt, hhehe. Vi va typ bara ute men sen bestämmde dom sej för att vi skulle träffa sebastian lundberg! Men då drog vi hem istället för han är alldeles för ocool för att vara nära oss! Nej men han har bara blivit allmänt irreterande. När vi kom hem kolla vi på nån tråkig film som jag fatta nada av och sofia somna typ halv 12? Hahah, mn i väckte henne och bestämmde oss för att sätta på sex and the city och äta varma mackor. 
Idag har det inte hänt så mycket.. Pappa väckte oss 12:40 så vi behövde skynda att äta frukost och fixa oss för halv 2 hade jag och sofia fotografering med fotbollen nere i boogård. Jag hatar fotografer för dom får mej att skratta så jag ser ut som ett sär. Ni kan få se själva sen när jag får hem korten. Efter det drog jag bara hem och kollade på Gangs of new york, nån film min bror satt på den va faktiskt bra. Och leonardo dicaprio är så jävla snygg! Tänkte bara säga det. Men vid 5 va det dax att dra till träningen. Inte så speciel träning men kul, som alltid! Nu har jag duschat, ätit och vart innne på datan och ska typ städa lite nu... FUKKK! Men vi hörs snart med lite bilder från helgen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0